Vol. 59 No. 1 (1994)
Current Issue
Archives
New Submissions
Announcements
About Us
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Register
Login
Vol. 59 No. 1 (1994)
Published 6 March 1994
Vol 59, No 1 (1994)
Original Research
N. S. Jansen van Rensburg
3-18
Anthropology, social change and the reconstruction of South African society<sup>1</Sup.
PDF
Willie Esterhuyse
19-36
Implikasies van die prosesse van transformasie vir die universiteitswese in Suid-Afrika
PDF
Pieter van Veuren
37-51
‘Ideological’ fallacies<sup>1</sup>
PDF
P. de Klerk
53-68
Van ’n Eurosentriese na ’n Afrosentriese Geskiedenis - is daar 'n alternatief?
PDF
Lien van Niekerk, Corinne Meier
69-84
Die invloed van die New Age-beweging op die onderwysagenda van die toekoms
PDF
G. M. Bomman
85-98
Die wese, funksie en plek van die universiteit: die siening van J. Chris Coetzee
PDF
J. L. van der Walt
99-115
Die 19de-eeuse Nederlandse skoolstryd in ’n filosofiese en ideologiese kragveld<sup>1<sup>
PDF
H. J. Steyn
117-131
Minimum vereistes vir 'n Suid-Afrikaanse onderwysstelsel: 'n Nederlands-Belgiese perspektief<sup>1<sup>
PDF
Ronelle Pretorius
133-142
Parents as victims of rebellious children, and children who suffer from Tourette Syndrome
PDF
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here